Na czym polega Makieta UX Low-Fidelity?
Projekt architektury ekranów, jakie zostaną wdrożone. Od zwykłej makiety przygotowanej dla programistów różni się tym, że jest robiona w szarościach i z tekstami "lorem ipsum", które dopiero na późniejszym etapie są uszczegóławiane graficznie. Użycie tej metody projektowania jest korzystne dla projektu, ponieważ ucina dyskusje na wczesnych etapach o samym aspekcie wizualnym lub tekstowym. W ramach usługi powstaje projekt aplikacji lub strony internetowej w wybranych rozdzielczościach (najczęściej WEB i MOBILE), który zawiera widoki struktury ekranów i rozłożenia elementów na ekranach. Wizualnie od gotowego produktu lub makiety graficznie różni się tym, że jest zaprojektowany w szarościach.
Jakie działania wykonywane są w ramach Makiety UX Low-Fidelity?
- Tworzenie szkiców: Przy użyciu ołówka i papieru lub narzędzi do projektowania online, projektanci tworzą zgrubne szkice interfejsu, które przedstawiają główne elementy i układ strony.
- Budowanie prototypów interaktywnych: Wykorzystując specjalistyczne oprogramowanie do protytopowania, tworzy się prostą fizyczną reprezentację elementów interfejsu i ekranów. Mogą to być przyciski, pola tekstowe, karty, itp., które można manipulować, aby symulować interakcję. Powstaje wizualizacja "do przeklikania".
- Testowanie interakcji: Makieta low-fidelity umożliwia przeprowadzenie testów interakcji z użytkownikami. Projektanci mogą prosić użytkowników o wykonywanie określonych zadań, a następnie obserwować, jak reagują i jak radzą sobie z interfejsem.
- Iteracje i modyfikacje: Na podstawie otrzymanej informacji zwrotnej od użytkowników, projektanci dokonują zmian i ulepszeń w makiecie. Mogą wycinać nowe elementy, dodawać notatki lub wprowadzać inne modyfikacje, aby poprawić użyteczność interfejsu.
Makieta UX low-fidelity jest elastycznym narzędziem, które umożliwia projektantom iteracyjne tworzenie i testowanie interfejsu, co pozwala na szybkie wprowadzenie zmian i dostosowanie projektu do potrzeb użytkowników.
Ile to kosztuje?
Aplikacja
- W pakiecie: 2 serie poprawkowe, 2 spotkania z klientem
- do 30.* ekranów (mobile lub web - do wyboru) - 4500 netto (30 godzin pracy UX/UI Designera), 10 dni roboczych**
- do 60.* ekranów (mobile lub web - do wyboru) - 7500 zł netto (50 godzin pracy UX/UI Designera), 20 dni roboczych**
- do 90.* ekranów (mobile lub web - do wyboru) - 10 500 zł netto (70 godzin pracy UX/UI Designera), 30 dni roboczych**
- *bardziej skomplikowane funkcjonalnie ekrany liczone są na zasadzie wysokości ekranów (np. ekran, który ma ze względu na ilość swoich funkcji 2 wysokości ekranu web, liczony jest jako 2 ekrany)
- *ekrany, które są odmianami danego ekranu, są liczone jako 50% danego ekranu (np. mamy widok ekranu z ustawieniami i projektujemy jego odmianę z kontrolkami i inputami w różnych stanach, liczony jest jako 0,5 ekranu)
- *ekrany w dodatkowej rozdzielczości np. docelowo w WEB i dodatkowo MOBILE, kosztują dodatkowe 50% ceny docelowej, czyli np 4400 zł
- **dni robocze liczone są w ramach pracy agencji UX-MAN nad projektem. Do czasu wykonania należy doliczyć także terminy dostarczania informacji zwrotnej przez klienta.
Strona WWW
- do 5. ekranów - 1 500 zł netto, 5 dni roboczych, 1 seria poprawek, 1 spotkanie z klientem w pakiecie
- do 11. ekranów - 2 800 zł netto, 7 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie
- do 19. ekranów - 4 500 zł netto, 12 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie
- do 25. ekranów - 5 700 zł netto, 14 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie
- do 35. ekranów - 7 700 zł netto, 18 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie
- do 40. ekranów - 9 240 zł netto, 22 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie
Sprawdź pakiety dla Ciebie:
Po więcej informacji na temat usługi dla Twojej aplikacji lub strony internetowej zapraszamy do kontaktu!