Audyt Użyteczności UX

  • Zidentyfikujesz i rozwiążesz problemy z użytecznością interfejsu, co prowadzi do łatwiejszego i bardziej intuicyjnego korzystania z produktu, zwiększając przyjemność użytkowania i satysfakcję klientów.
  • Dostosujesz interfejs aplikacji lub WWW do potrzeb użytkowników może skutkować wzrostem konwersji, czyli liczby użytkowników, którzy podejmują pożądane działania, takie jak zakup lub rejestracja.
  • Zidentyfikujesz obszary interfejsu, które mogą powodować frustrację i dezorientację użytkowników. Poprawa tych obszarów może przyczynić się do większej retencji klientów i zmniejszenia współczynnika opuszczenia strony.
  • Zbudujesz lojalność klientów, zachęcając ich do powrotu i korzystania z produktu na dłuższą metę.
  • Odnajdziesz obszary interfejsu, w których użytkownicy mogą napotykać trudności lub gdzie występują błędy. Poprawa tych obszarów może prowadzić do ograniczenia kosztów obsługi klienta i zwiększenia efektywności działania systemu.
  • Od 1650 zł netto

Na czym polega Audyt Użyteczności UX?

UX Designer na bazie wieloletniej wiedzy eksperckiej oraz techniki wędrówki poznawczej wyznacza ścieżki użytkownika (np. rejestracja, proces zakupowy, uruchomienie kursu i jego obsługa), wg. których porusza się po badanym produkcie, odnotowując kwestie UX-owe i priorytetyzując je wg. skali: kosmetyczne, średnie, krytyczne. Sporządza raport zawierający zrzuty ekranów, opis problemów oraz zalecenia dotyczące poprawek, które należy wdrożyć programistycznie. Produkt jest sprawdzany zarówno w wersji web, jak i mobile, co pozwala zwiększyć jego skuteczność biznesową, np. podnieść sprzedaż.

Audyt UX można przeprowadzić zarówno na gotowych aplikacjach i stronach internetowych, jak i na projektach graficznych przygotowanych przez grafików, które można ulepszyć jeszcze przed etapem programowania, eliminując potencjalne błędy i zwiększając szanse na sukces projektu.

Proces audytu inicjowany jest poprzez wspólne wypełnienie interaktywnego briefa z klientem lub spotkanie wyjaśniające specyfikę produktu i branży. Następnie przeprowadzany jest szczegółowy audyt, a jego wyniki są omawiane podczas spotkania, w trakcie którego szczegółowo analizowane są poszczególne punkty raportu.

Jakie działania wykonywane są w ramach Audytu UX?

  • Spotkanie warsztatowe z klientem w celu ustalenia celów biznesowych i omówienia specyfiki klientów
  • Szczegółowy Audyt UX pod kątem ustalonych celów biznesowych i specyfiki klienta końcowego strony
  • Sporządzenie raportu z przeprowadzonych działań z wytycznymi dla klienta do poprawy
  • Opcjonalnie - możliwość spotkania z klientem i jego zespołem w celu przedstawienia i omówienia raportu

Ile to kosztuje?

Pakiety godzinowe:

  • Standard (dla prostej strony WWW lub Aplikacji) - do 10 godzin pracy doświadczonego UX Designera - 165 zł/h, łącznie 1 650 zł netto
  • Optimum (dla średniej wielkości strony WWW lub Aplikacji) - do 20 godzin pracy doświadczonego UX Designera - 148,50 zł/h, łącznie 2 970 zł netto
  • Gold (dla bardziej rozbudowanej strony WWW lub Aplikacji) - 30 godzin pracy doświadczonego UX Designera - 132 zł/h, łącznie 3 960 zł netto

Po więcej informacji na temat Audytu UX dla Twojej aplikacji lub strony internetowej zapraszamy do kontaktu!

Inne Usługi UX/UI

Audyty UX dla stron internetowych i aplikacji mobilnych.

Customer Journey Map

  • Lepiej zrozumiesz potrzeby, motywacje i oczekiwania użytkowników, co poprowadzi do bardziej skutecznego projektowania aplikacji lub stron internetowych.
  • Ujawnisz słabe punkty w doświadczeniu użytkownika, takie jak trudności, frustracje czy niedopasowanie, co umożliwia wprowadzenie odpowiednich usprawnień.
  • Lepiej zrozumiesz indywidualne potrzeby i preferencje użytkowników, co umożliwi personalizację interakcji i dostarczenie bardziej dopasowanego doświadczenia.
  • Zoptymalizujesz procesy biznesowe, np. skrócisz czas odpowiedzi, usprawnisz obsługę klienta czy usprawnisz proces zakupowy.
  • Zwiększysz lojalność i zadowolenie i satysfakcję użytkowników, co pozytywnie wpłynie na wyniki biznesowe.
Więcej o usłudze

Makieta UX aplikacji lub strony internetowej (Low Fidelity)

  • Szybko przedstawisz i przetestujesz koncepcję interfejsu użytkownika, co pozwala na szybkie zweryfikowanie jej skuteczności i dostosowanie przed wprowadzeniem produktu na rynek.
  • Obniżysz koszty na wczesnym etapie projektowania.
  • Wcześnie wykryjesz problemy z interfejsem użytkownika i wprowadzisz niezbędne poprawki przed przejściem do bardziej zaawansowanych faz projektowych. Dzięki temu można uniknąć kosztownych napraw i zmian w późniejszych etapach.
  • Skrócisz czas projektowania, szybciej dostosowując produkt do wymagań rynkowych.
  • Lepiej zrozumiesz i zakomunikujesz koncepcję interfejsu zarówno wewnątrz zespołu projektowego, jak i w relacji z klientami. Ułatwia to dyskusje, identyfikację potrzeb i przemyślane decyzje projektowe.
  • Od 1 500 zł netto
Więcej o usłudze

UX Benchmarking

  • Zidentyfikujesz obszary słabej użyteczności w aplikacji lub na stronie internetowej i wprowadzić ulepszenia, co prowadzi do łatwiejszego i bardziej intuicyjnego korzystania z produktu przez Twoich klientów.
  • Dostosujesz interfejs użytkownika do oczekiwań i preferencji użytkowników, co przekłada się na bardziej satysfakcjonujące doświadczenie korzystania z aplikacji lub strony internetowej.
  • Obiektywnie ocenisz swój produkt i zidentyfikujesz/zaplanujesz unikalne cechy, które mogą przyciągnąć klientów i zapewnić Ci przewagę konkurencyjną.
  • Zwiększysz lojalność i zadowolenie użytkowników, co prowadzi do zwiększonej retencji i częstszego korzystania z aplikacji lub strony internetowej.
  • Zwiększysz konwersję, sprzedaż, skuteczność działań marketingowych i lepsze wyniki biznesowe, co przyczyni się do wzrostu rentowności i sukcesu firmy.
  • Od  1 650 zł netto
Więcej o usłudze
Wszystkie usługi UX/UI Design

Gotowe pakiety UX/UI dla Aplikacji, Stron i Sklepów Internetowych

Zobacz gotowe pakiety usług UX/UI dla Twojego produktu cyfrowego, które gwarantują sukces 👇

Jak może Ci pomóc nasza agencja UX?

Zapytaj o usługi UX/UI dla siebie

Dziekujemy za wiadomość.
Odniesiemy się do niej w przeciągu najbliższej doby.
Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać wiadomość jeszcze raz.