Makieta UX/UI Graficzna Strony Internetowej Lub Aplikacji (High Fidelity)

  • Zwizualizujesz wygląd i działanie produktu, jeszcze przed implementacją.
  • Obniżysz koszty produktu. Dokładnie ocenisz wygląd interfejsu z możliwością wcześniejszych poprawek i optymalizacji.
  • Przetestujesz funkcjonalności i interakcje na realistycznym prototypie, co pozwala na wczesne wykrycie potencjalnych problemów i poprawę użyteczności.
  • Zachowasz dobrą komunikację w zespole, który będzie tworzył produkt i umożliwisz wszystkim lepsze zrozumienie i skonsultowanie projektu.
  • Unikniesz kosztownych zmian i napraw w późniejszych fazach projektu, oszczędzając czas i pieniądze.
  • Od 2200 zł netto

Czym jest Makieta UX/UI (High-Fidelity)?

Makieta Graficzna High-Fidelity w projektowaniu aplikacji i stron internetowych to szczegółowy, pełnokolorowy i estetyczny projekt interfejsu, który odzwierciedla wygląd i styl ostatecznej wersji produktu. Jest to zaawansowany etap projektowania, w którym uwzględnia się elementy takie jak kolory, typografia, ikony, efekty animacji i detale graficzne. Makieta ta stanowi most między projektowaniem UX (zapewniającym użyteczność i funkcjonalność) a projektowaniem UI (skupiającym się na estetyce i interaktywności). Przeznaczona jest do wizualnego przedstawienia, testowania i ewentualnej iteracji przed implementacją finalnego projektu.

Jakie działania wykonywane są w ramach Makiety High-Fidelity?

Działania wykonywane w ramach Makiety High-Fidelity mogą obejmować:

  • Projektowanie interfejsu: Tworzenie estetycznego i spójnego wyglądu interfejsu, uwzględniając kolory, typografię, ikony i inne elementy graficzne.
  • Implementacja interakcji: Dodawanie interaktywnych elementów, takich jak przyciski, suwaki, animacje czy efekty przejść, aby zapewnić użytkownikom realistyczne doświadczenie interakcji z interfejsem.
  • Optymalizacja i iteracja: Wprowadzanie poprawek i udoskonaleń na podstawie feedbacku użytkowników i analizy danych, aby maksymalnie zoptymalizować interfejs przed implementacją finalnego projektu.

Działania te mają na celu stworzenie realistycznego wizualnego prototypu interfejsu, który pozwala na ocenę i udoskonalenie zarówno aspektów wizualnych, jak i interaktywnych przed przystąpieniem do implementacji. Makieta High-Fidelity umożliwia również prezentację i komunikację projektu z klientem, zespołem deweloperskim i innymi interesariuszami.

Ile to kosztuje?

Aplikacja:

  • do 30* ekranów (Web & Mobile) - 2250 zł netto  (15 godzin pracy UX/UI Designera),  10 dni roboczych, 1 seria poprawek, 1 spotkanie z klientem w pakiecie**
  • do 60* ekranów (Web & Mobile) - 3000 zł netto (25 godzin pracy UX/UI Designera),  15 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
  • do 90* ekranów (Web & Mobile) - 5250 zł netto (35 godzin pracy UX/UI Designera),  20 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
    • *jeżeli Makieta Graficzna powstaje po przejściu etapów Makieta UX i Kreacja Graficzna + Design system, to opracowanie ekranów graficznie w wersji Web & Mobile to koszt połowy Makiety UX.
    • *ekrany, które są odmianami danego ekranu, są liczone jako 50% danego ekranu (np. mamy widok ekranu z ustawieniami i projektujemy jego odmianę z kontrolkami i inputami w różnych stanach, liczony jest jako 0,5 ekranu)
    • **dni robocze liczone są w ramach pracy agencji UX-MAN nad projektem. Do czasu wykonania należy doliczyć także terminy dostarczania informacji zwrotnej przez klienta.

Strona WWW

  • do 5* ekranów - 1 100 zł netto, 5 dni roboczych, 1 seria poprawek, 1 spotkanie z klientem w pakiecie**
  • do 11* ekranów - 1 900 zł netto, 7 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
  • do 19* ekranów - 3 600 zł netto, 12 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
  • do 25* ekranów - 4 700 zł netto, 14 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
  • do 35* ekranów - 6 500 zł netto, 18 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
  • do 40* ekranów - 8 240 zł netto, 22 dni roboczych, 2 serie poprawek, 2 spotkania z klientem w pakiecie**
    • *ekrany, które są odmianami danego ekranu, są liczone jako 50% danego ekranu (np. mamy widok ekranu z ustawieniami i projektujemy jego odmianę z kontrolkami i inputami w różnych stanach, liczony jest jako 0,5 ekranu)
    • **dni robocze liczone są w ramach pracy agencji UX-MAN nad projektem. Do czasu wykonania należy doliczyć także terminy dostarczania informacji zwrotnej przez klienta.

Sprawdź pakiety dla Ciebie:

👉 Makieta UX/UI Strony Internetowej / Sklepu

👉 Makieta UX/UI Aplikacji

Po więcej informacji na temat usługi dla Twojej aplikacji lub strony internetowej zapraszamy do kontaktu!

Jak możemy Ci pomóc?

Zapytaj o usługi dla siebie

Dziekujemy za wiadomość.
Odniesiemy się do niej w przeciągu najbliższej doby.
Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać wiadomość jeszcze raz.