Projekt aplikacji stanowi odpowiedź na potrzeby zarówno lekarzy, jak i pacjentów. Pozwala na pełną obsługę gabinetu lekarskiego, przechowywanie dokumentacji medycznej oraz udzielanie porad i konsultacji lekarskich przez telefon lub online. System optymalizuje czas pracy danego lekarza — oblicza czas konsultacji na podstawie wstępnej diagnostyki.
Projekt został zrealizowany zgodnie z podejściem SCRUM i jest efektem współpracy całego zespołu scrumowego. Ponieważ cele biznesowe zostały określone w odpowiednim czasie, można było natychmiast zidentyfikować docelowych użytkowników, dzięki czemu możliwe było zaprojektowanie aplikacji zgodnie z ich potrzebami. Propozycja rozwiązań została również poddana audytowi zewnętrznego eksperta.
Proces logowania można ułatwić, podając adres e-mail powiązany z kontem Google lub Facebook.
Konfiguracja konta składa się z 6 kroków, które pozwalają użytkownikowi łatwo dopasować je idealnie do swoich potrzeb, takich jak: dodanie obsługiwanych placówek medycznych wraz z nazwiskami lekarzy i ich grafików.
Wybór subskrypcji jest zaprojektowany w intuicyjny i prosty sposób. Placówki medyczne mają możliwość wykupienia abonamentu zgodnie ze swoimi celami biznesowymi.
Dostępność lekarza wybierana jest na poziomie konfiguracji. Widok wszystkich wizyt lekarskich wraz ze wskazaniem dostępnych terminów wyświetlany jest w zakładce „Lista wizyt”.
Aplikacja pozwala na udostępnianie, przechowywanie i przetwarzanie wszelkiego rodzaju dokumentacji medycznej, takiej jak e-Recepty, e-Skierowania, e-Zwolnienia lekarskie.
Zaprojektowane rozwiązania pozwalają na sprawną obsługę każdego pacjenta. Pacjent może również przeglądać listę wszystkich wizyt, a także wyświetlić historię leczenia i inne istotne dane medyczne.
Panel administratora pozwala całemu personelowi medycznemu danej praktyki lub kliniki samodzielnie zarządzać swoimi kontami.