Platforma internetowa społeczności jedzenioholików z możliwością poczytania artykułów o jedzenioholizmie i kupienia produktów, przeznaczona dla osób z zaburzeniami jedzenia. Miała posiadać możliwość wykupienia subskrypcji w ramach klubu jedzenioholika dla grup zamkniętych. Poza subskrypcją posiadać miałą także materiały edukacyjne w formie ebooków i warsztatów. Misja przedsięwzięcia to uświadamianie ludzi o problemie zajadania emocji - przyjrzenie się swoim emocjom, kiedy jedzą dlaczego i w jaki sposób. Istotne było także pokazanie problemu z perspektywy osoby chorej, która o tym zagadnieniu. Nie było aktualnie na rynku osób, które są praktykami w tej dziedzinie, i którzy zmagają się z chorobą na własną rękę. Design miał się opierać na marce osobistej autorki. W późniejszych etapach planowane były także współprace z psychodietetykami i terapeutami.
Projekt bazować miał na kolorach i fontach użytych w logo oraz odcieniach kolorów, które są komplementarne do dominujących barw. Dodatkowe barwy miały także kojarzyć się z branżą, której dotyczyły.