O projekcie:
Projekt powstał na potrzeby uczniów szkół na zlecenie firmy programistycznej Ars Creo. UX-MAN miał okazję uczestniczyć w projekcie jako podwykonawca, który zadba o użyteczność i oprawę wizualną.
Cele aplikacji:
- wsparcie klasycznego process edukacji i uczynienie go bardziej atrakcyjnym
- łatwiejszy dostęp do materiałów dla uczniów i nauczycieli
- lepsze zaangażowanie nowych pokoleń w proces uczenia się
Proces UX/UI
- Audyt Użyteczności
- User Stories
- Sitemap
- Makieta UX
- Makieta graficzna High Fidelity
Ekrany
Projekt został uproszczony tak, aby zachować jak najmniej ekranów i większość funkcji dostępnych już na ekranie startowym.
- Home - ekran główny był częścią wymaganą przez zamawiającego. Jego celem jest wprowadzenie Cię w klimat aplikacji i jej funkcję obrazkową.
- Logowanie - w celu zalogowania się użytkownik podaje podstawowe dane oraz wprowadza hasło z możliwością podglądu i przypomnienia hasła.
- Ekran główny - ekran główny zaczyna się od filmów, które nauczyciele przypisali uczniom. Uczniowie mają również możliwość łatwego wyszukiwania filmów, oglądania list odtwarzania i tworzenia listy swoich ulubionych filmów.
- Ekran odtwarzania - ekran odtwarzania wideo został zaprojektowany tak, aby uczniowie i nauczyciele mogli łatwo oglądać wideo na ekranach o różnych rozdzielczościach i zarządzać ich odtwarzaniem.
- Ekrany dodatkowe - w ramach projektu powstał również ekran umożliwiający zakup dodatkowego abonamentu i dostęp do ulubionych filmów oraz edycję danych konta z dowolnego miejsca w aplikacji.
UX/UI Designerzy zaangażowani w projekt
- Nina Fiecek - UX/UI Designer
- Piotr Trzaskowski - Kierownik działu UX/UI
Prezentacja projektu: