Projekt strony internetowej dla firmy zajmującej się budową domów szkieletowych. Najważniejszym celem było odbudowanie go pod względem sprzedażowym. Dodatkowo zaprojektowano moduły, które będą wykorzystywane w przyszłości, gdy firma będzie bardziej rozwinięta.
Zachowano podstawową kolorystykę i dotychczasowy design. Jednak ze względu na znaczną rozbudowę pojawiły się nowe elementy interfejsu użytkownika.
Najważniejszymi działaniami użytkownika na stronie zgodnie z celami biznesowymi są:
Głównym celem biznesowym przeprojektowania nowej strony internetowej jest dotarcie do klientów, którzy chcą zbudować nowy, ekologiczny i energooszczędny dom. Serwis przeznaczony jest do sprzedaży, której zwieńczeniem jest wypełnienie krótkiego i intuicyjnego formularza inicjującego ofertę. Oprócz tego, że konstrukcja szkieletowa jest widoczna, klient chce również podkreślić usługi dodatkowe.
Serwis ma być narzędziem do sprawnej i łatwej prezentacji oferty gotowych projektów oraz usług dodatkowych. Ma również na celu pokazanie dotychczasowych projektów i ich etapów prac, tak aby klient mógł przekonać się jak w praktyce wygląda współpraca z firmą Husspol. Kluczową funkcjonalnością jest formularz kontaktowy, który pozwoli zainicjować ofertę lub nawiązać pierwszy kontakt pomiędzy klientem a dostawcą.
Osoba lub rodzina chcąca wybudować dom w technologii szkieletowej lub skorzystać z gotowego projektu jaki ma do zaoferowania firma Husspol.
Jednym z największych ograniczeń projektowych był już istniejący silnik strony. Z tego powodu kontenery na stronie musiały mieć maksymalnie 1000px. Jak wspomniano wcześniej, klient zdecydował się zachować obecny projekt. Ograniczyło to wprowadzenie pewnych dobrych zmian w doświadczeniu użytkownika.